Laatste nachtdienst voor vertrek.

12 februari 2016 - Apeldoorn, Nederland

Donderdag op vrijdag nacht, Ik zit in mijn laatste nachtdienst in een rijtje van vijf. De collega's van de late dienst hebben de afdeling al grotendeels bijgevuld. We hebben drie nieuwe patiënten tegelijk dus zijn nog ff bezig.

Even dit reisblog aangemaakt en zo nog ff voor de tv en hopen dat het rustig blijft. Morgen de koffer pakken en dan zondag lekker met z'n drieën genieten van ons laatste dagje voor vertrek naar lesbos.

Toch best wel spannend allemaal. Het geeft een beetje het gevoel van een uitzending of lange oefening die ik van defensie ken. Weggaan is niet leuk maar eenmaal aan het werk valt het wel weer mee.

Ik ben zeer benieuwd naar de mensen die ik daar ga ontmoeten. Dit voor zowel vluchteling als vrijwilliger. Iedere dag zullen de verhalen en eigen ervaringen weer anders zijn. Net het werken op de spoedeisende hulp ;). Het weer is prima, max 20 graden. Misschien zit bruin worden er ook nog in.

1. Carla:
    13 februari 2016
    We kijken uit naar je ervaringen! X
  2. Suzanne:
    14 februari 2016
    Succes! We gaan je volgen.
  3. Suzanne:
    14 februari 2016
    Succes! We gaan je volgen.
  4. Stephanie Bosveld:
    15 februari 2016
    Succes Bjorn, wij gaan jou volgen!
  5. Stephanie Bosveld:
    15 februari 2016
    En lieve groeten van ons :)
    Erik, Steef, Nathalie en Celine
  6. Chantal:
    15 februari 2016
    Veel succes en ook veel sterkte toegewenst, heel moedig dat je dit doet. We volgen je op de voet!
    Liefs uit 's-Heerenberg
    X
  7. Chantal:
    15 februari 2016
    Heel moedig van jou, we volgen je op de voet! Liefs uit 's-Heerenberg
  8. Stephanie Bosveld:
    15 februari 2016
    Knap werk van jullie, Bjorn!
    Petje af..
    Dat wilde ik nog even kwijt :)
  9. Stephanie Bosveld:
    15 februari 2016
    Knap werk van jullie, Bjorn!
    Petje af..
    Dit wilde ik je nog even zeggen :)
    Liefs van ons!
  10. Debby ten Haaft:
    16 februari 2016
    Supergoed van jou! Ik hou je in de gaten! Veel succes