op het vliegtuid retour NL

28 februari 2016 - Lesbos, Griekenland

Na de twee boten die we net hebben gedaan op naar het vliegveld. het is maar 5 minuutjes rijden. koffers uit de auto en ff omkleden.

vandaag gaan we terug met de rechtstreekse vlucht naar amsterdam. Johnnie de mol zal ook met ons mee terug vliegen.  Alex van de auto verhuur staat al klaar om mijn huurauto in beslag te nemen. Ik draag de auto over en ook dat is dan al weer klaar. we gaan naar binnen om in te checken en moeten dan nog ff wachten tot we door de controle mogen. dan nog maar ff genieten van de zon buiten. na  een half uurtje mogen we door de controle en moeten dan nog een 3 kwartier wachten. Met de bus gaan we naar het vliegtuig. Ongeveer pleek voor 180 mensen en maar 60 aan boord. dat is lekker ruim zitten.

Na een goede 2 uur en 3 kwartier landen we op schiphol. het uitstappen is zo gedaan en op naar de koffer. snel een bericht aan het thuisfront dat we weer op nederlandse bodem staan.

In de verte zie ik Carla en Jip al staan. ik loop er snel naar toe. Er zit glas tussen ons en Jip kan alleen maar roepen OPEN OPEN. ik moet mijn koffer halen dus moet even weglopen. Huilen dat  hij moest.

Gelukkig had ik snel mijn koffer en een emotioneel weerzien met Carla en Jip. Nu snel naar huis met z'n drieën.

Dit is het laatste verslag van mijn avontuur in Lesbos. Ik wil middels deze weg mijn hoofdsponsor heel erg bedanken. Dit is Mathilde en Henk. Mathilde is mijn collega op de SEH. zij is eerder vorig jaar geweest en heeft mij enthousiast gemaakt om ook naar Lesbos te gaan

Zij is tevens de dame die op al mijn reisverslagen heeft gereageerd en waarvan aan Carla werd gevraagd: Wie is die vrouw, heeft ie een aanbidster?

Tilly bedankt!!!!

verder hoop ik dat iedereen die mijn verslagen heeft gelezen een kijkje heeft gekregen in de keuken die Vluchtelingen opvang heet.

Ik kan iedereen aanbevelen een trip naar lesbos te maken!!!!

1. Marthilde:
    8 maart 2016
    Hierbij de laatste reaktie van je aanbidster :-) :-) :-) ( en collega en big huge enormous fan van Carla en Jip die ik nooit heb gezien maar bewonder om hoe ze dit toejuichden en ondersteunden)
    Wat een ervaring. En wat heb je een prachtinbreng gehad!
    Gaaf gaaf gaaf.
    Keep that spirit!